שילוט פנים – הפנים של המשרד שלך

בשנים האחרונות העיצוב הוויזואלי של משרדי החברה הפך למטרה בפני עצמה.
לעיצוב פנים של המשרד בכלל ולשילוט פנים בפרט, יש תפקיד מכריע ביצירת רושם ראשוני הן על הלקוחות הקיימים והן על הלקוחות הפוטנציאליים של החברה.

בעידן המודרני המאופיין בשפע של אפשרויות, תחרות אינטנסיבית, לקוחות תובעניים והיעדר זמן, עולה חשיבותו של הרושם הראשוני באופן ניכר.

כמו שרבים כבר יודעים, לרושם הראשוני אין בדרך כלל הזדמנות שנייה. מסיבה זו, חברות עסקיות צריכות להשקיע משאבים רבים, חשיבה יצירתית ודמיון מפותח ביצירת רושם ראשוני נכון וחיובי.

אחת הדרכים ליצירת רושם ראשוני היא בהצבת שילוט פנים אטרקטיבי, ייחודי ומושך עין.
כאמור, השלטים הפנימיים מהווים חלק בלתי נפרד מהתפאורה ומהעיצוב הפנימי של המשרד ולכן הם צריכים להשתלב בהרמוניה עם כל האלמנטים הרלוונטיים הקיימים – צבעים, גוונים, גדלים, מרקמים, תאורה, כמו גם אפקטים וויזואליים נוספים.

השילוט האטרקטיבי תורם באופן משמעותי לבניית התדמית החיובית של החברה.
השלטים הפנימיים, על כל גווניהם, שלטי הכוונה, שלטי מידע ושלטי זיהוי, כוללים את שם החברה, הלוגו והסלוגן שלה ולכן הם מהווים אמצעי פרסום אפקטיבי ביותר.

כיוון שזוהי שיטת פרסום עקיפה, מתונה ולא אגרסיבית היא משפיעה על התודעה של הלקוח באופן חיובי, הן בטווח המיידי והן בטווח הרחוק יותר.

איך בוחרים שילוט פנים איכותי ואטרקטיבי?

בדומה לשאר האלמנטים הוויזואליים במשרד, גם בחירת השלטים הפנימיים צריכה להתאים למיצוב של החברה, לאסטרטגיה השיווקית שלה ולשוק המטרה (קהל היעד) – האם החברה העסקית מעוניינת לשדר ללקוחותיה יוקרה, עוצמה ועושר או  לחילופין צניעות ופשטות?
האם המותגים המובילים בחברה חדשניים, מתוחכמים ומודרניים או בנאליים ופשוטים יותר לתפעול?
האם העיצוב הוויזואלי המתאים הוא נועז ויומרני או אסתטי ו"נקי" יותר?
מהם הצרכים האינדיבידואליים של הלקוחות הפוטנציאליים של החברה?

בוידאו: שילוט משרדי על סטנדים.

על פי פילוח השוק, ניתוח התנהגות הצרכנים הפוטנציאליים, הערכים המרכזיים של החברה העסקית והמטרות הפרסומיות שלה, ניתן לבצע את ההלימה הראויה של העיצוב הוויזואלי והשלטים הפנימיים שיוצבו במשרדים השונים.

המוצר המוגמר, דהיינו השלטים הפנימיים, הינו תוצר של בחירת חומרי גלם (זכוכית אקרילית, זכוכית רגילה, עץ, פלסטיק, נחושת, פלדה וכו'), טכנולוגיית הייצור (חריטה, הדפסה, הדבקה, לייזר, חיתוך, ניפוח ועוד), שיטת הגימור, הצבעים והגוונים הדומיננטיים, המרקמים, המידות, המיקום והתאורה.
מעבר לשיקולים שצוינו לעיל, הבחירה תתבסס גם על סוג הקירות הקיים במשרדים – גבס, בטון, זכוכית, ברזל ועוד.
כמו בכל רכישה או עסקה, גם השיקול התקציבי נכנס לתמונה.
חשוב לבצע סקר שוק מקיף, השוואת מחירים ובדיקת עלות מול תועלת, אך יחד עם זאת, לא כדאי לתת למחיר להיות השיקול המכריע.
כאמור, בחירה של שלטים איכותיים ואטרקטיביים (בהתאם לאופי החברה ולצרכי הלקוחות) תשרת גם את המטרות השיווקיות והפרסומיות של החברה.
ניתן לסכם ולומר כי שילוט פנים הוא מעין מראה של החברה. ממנו משתקפים הערכים המרכזיים והדומיננטיים שלה.

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה מאמרים.‏ קישור ישיר לפוסט.

התגובות סגורות.