שילוט דלתות – למה זה חשוב לעסק שלך?

בשנים האחרונות שילוט פנים, על כל גווניו (שילוט דלתות, שילוט פרסום ושילוט הכוונה) הפך להיות חלק אינטגראלי מהעיצוב הוויזואלי של המשרד.
כל חברה עסקית שמכבדת את עצמה בוחרת שילוטדלתות עבור המנהלים והעובדים, המשתכנים במשרדים אישיים ופרטיים.

שילוט דלתות

השלטים המוצבים על הדלתות משמשים את החברה העסקית למספר מטרות חשובות. בראש ובראשונה, הם משמשים כאמצעי זיהוי להעברת מידע רלוונטי, הן עבור עובדי החברה והן עבור הלקוחות והספקים, המגיעים לביקורים תכופים. עובד המעוניין להגיע למדור גזברות וגבייה ישתמש בשלטי ההכוונה הממוקמים בכניסה לבניין או בדלפק הראשי ובשילוט על הדלתות במשרדים האישיים, על מנת להגיע אל מחוז חפצו. כך גם לגבי עוברי אורח המגיעים לביקור במשרד ספציפי בחברה.
מעבר לאמצעי זיהוי והכוונה, לשילוט על דלתות יש תפקיד חיוני במיתוג העסקי של החברה.
שילוט דלתות הטומן בחובו את שם החברה, הלוגו ושם העובד מעביר בצורה סמויה גם מסרים פרסומיים. דווקא בגלל העובדה שלא מדובר בפרסום ישיר ואגרסיבי, הוא נחשב לטבעי וחיובי יותר בעיני הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים של החברה.
חשיפה וויזואלית, הדרגתית ומתונה לסלוגן של החברה, נחרטת בזיכרון ובתת המודע של הלקוחות ומסייעת בחיזוק הקשר ביניהם לבין החברה.
מעבר להצגת המסרים הפרסומיים ללקוח, שילוט על דלתות המשרד, תורם לחיזוק הקשר (bonding) בין הארגון לעובדיו. שילוט דלתות הנושא אם שם העובד ואת תפקידו גורם לתחושת גאווה ולתחושת שייכות לארגון וכפועל יוצא מכך, מעלה את המוטיבציה, היוזמה ובסופו של דבר גם את התפוקות.

בסרטון: הכנת שלט לחדר הילדים:

שילוט דלתות – איך בוחרים?
שילוט למשרד בכלל ושילוט לדלתות בפרט צריך להתאים לארגון העסקי בכמה פרמטרים.
כיוון שהשילוט מהווה חלק אינטגראלי מעיצוב הפנים של המשרד, צריכה להיות הלימה בין סוג השלטים לבין סוג הרהיטים והאלמנטים הוויזואליים הנוספים הקיימים בסביבה. השלטים צריכים להשתלב בהרמוניה בהיבט של צבעים, גדלים, מרקמים, מיקום, תאורה פנימית וחיצונית ועוד ועוד…
מעבר להתאמה הוויזואלית, חשוב לבחור את השילוט על הדלתות בהתאם להלך הרוח בחברה, ערכיה המרכזיים והמיצוב שלה בשוק. חברה המעוניינת לשדר ללקוחותיה ועובדיה יוקרה, חדשנות ומקוריות, תוכל לבחור בשלטים העשויים מזכוכית אקרילית מוארת ואיכותית.
גם טכנולוגית הייצור (לייזר, הדפסה, הדבקה, ניפוח, ליטוש, חריטה, הברקה וכו') והעיצוב הגרפי  של השלטים (עיצוב נועז ויצירתי מול עיצוב אסתטי ו"נקי" יותר) יבחרו בהתאם לפרמטרים האלו.
שילוט לדלתות נבחר גם על פי חומר הגלם ממנו עשויה הדלת – בטון, גבס, פלדה וכו'.
השלטים צריכים להשתלב בהרמוניה על דלתות המשרד מבחינת חומרי הגלם, הצבעים הנבחרים, התאורה ועוד.
כמו בכל רכישה, גם למחיר יש משקל בהחלטה. התחרות הקיימת בשוק מאפשרת לחברה העסקית לבצע סקר מעמיק והשוואת מחירים לפני הבחירה הסופית.

ניתן לסכם ולומר כי בחירה נבונה ומושכלת של שילוט דלתות תתרום הן לאווירה החיובית בחברה והן לקידום המטרות השיווקיות והפרסומיות שלה.

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה מאמרים.‏ קישור ישיר לפוסט.

התגובות סגורות.