שילוט פנים מזמין

מזל טוב. פתחתם את המשרד שתמיד חלמתם עליו. חודש של שיפוצים, אבק, ויכוחים עם קבלנים, חברת ניקיון – כל זה מאחוריכם. הכנסתם את הריהוט, התמקמתם, אפשר להתחיל לעבוד.

אלא שמשהו בכל זאת חסר. אתם מרגישים את זה כבר בכניסה למשרד.

איפה שילוט הפנים?

יש לכם פגישות עסקיות שמתוכננות למחר. אנשים יכנסו, יחפשו את החדר שלכם, יחפשו את מנהלת המשרד, ואפשר להגיד שיש מצב שהם ילכו לאיבוד או יאבדו זמן יקר בשיטוטים בחלל המשרד כשהם תוהים, מרגישים אי נוחות ומבולבלים.

שילוט הפנים שלכם מתחיל דווקא מחוץ למשרד. הוא מתחיל עוד בלובי, ובקיר שממול המעליות. השילוט הראשון שלכם צריך להתחיל שם. שלט הכוונה שיוכל להנחות את המבקרים היכן אתם ממוקמים. כדאי מאוד שהשלט הזה יכיל את לוגו החברה, שמכם, וכמובן כץ שיכוון אל המשרד.

השלב הבא הוא התקנת שלט על דלת הכניסה שלכם. על דלת זכוכית תותקן מדבקה בעלת חיתוך צורני, ועל דלת עץ כבדה יותקן שילוט אלומיניום או מתכת על פי הזמנתכם ועיצובכם האישי.

משדאגתם להכוונה מבחוץ של המבקרים, כל שנותר לכם הוא להתקין שלט יפה ומרשים מעל דלפק הקבלה במשרד. רצוי ששילוט זה יכלול אף הוא את הלוגו ואת שמכם, בצורה יפה, בולטת ומזמינה. אתם רוצים שהמבקרים הנכנסים אל המשרד יתפעלו, יתרשמו וישמחו לעשות איתכם עסקים. כי כן. עסקים מתחילים ביחסי ציבור. חלק חשוב מיחסי ציבור טובים של עסק הוא תדמית נכונה של המשרד.

לעסקים בעלי מבנה מסועף, מחלקות, חדרים ומדורים, רצוי להתקין שלט הכוונה גדול, בעזרתו ניתן יהיה להנחות את הלקוחות אל המחלקות. כל מחלקה תקבל שלט מתאים, כולל גם שלט אל המטבחון והשירותים.

בואו נדבר קצת על מיתוג. שילוט בתוך המשרד מהווה כלי מיתוג עיקרי. ביכולתו לקדם את העסק ומשם את המכירות, ולא. אתם לא צריכים להיות בעלי עסק גדול על מנת להשתמש בשילוט פנים. גם אם אתם בעלי עסק קטן או בינוני, עדיין עליכם להסביר פנים למבקרים במשרד.

שילוט נוסף אותו כדאי לקחת בחשבון הוא שילוט מואר. שילוט זה ניתן להשגה בדגמים שונים המתאימים לכל מערכת משרדים. זאת ועוד, אתם יכולים לתת לדמיונכם להשתולל ולעצב שלטים בצורה כזאת שתצית את הדמיון שוב ושוב. לדוגמא ולשם המחשה ניתן למצוא היום שלטים מסתובבים, עולים ויורדים, מחליפים צורה, ועוד.

לאלו מביניכם החוששים ששילוט כזה יהפוך את המשרד שלהם לדיסקוטק, ניתן לעצב שלטים קטנים, קלאסיים ושקטים, בעלי אותיות בולטות, הנותנים תחושה נעימה ומקרינים רצינות מצד אחד, ועושר, חשיבות ויוקרתיות מצד שני.

יתרון נוסף לשילוט פנים עסקי הוא העמידות שלהם. הם בנויים מחומרים חסינים מפגעי מזג אויר, חום, קור, מים, ועוד.

בוידאו: שילוט פנים מודרני ומזמין:

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה מאמרים.‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

+ 50 = 56

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>